23 Aralık 2008 Salı

İstanbul'a bir mektup


Merhaba İstanbul..

Herkesin büyük umutlarla geldiği şehir.Herkesin beklentisi olupta kimsenin birşey alamadığı yüce şehir.Yıllarca medeniyetlere ev sahipliği yapmış görkemli güzellik..
Aslında buraya gelmem yada buradan gitmem seni hiç bağlamıycak.Yada burada yaşayıp burada nefes aldığımız dahil senin hiç mi hiç umrunda olmayacak.Belki bunu hiç okumiycaksın bile...
Ama inan sende benim umrumda değilsin.Sadece bunları yazarak birazda olsa içimi dökmek istedim sana.Belki bir umut okur da aa burda bende başka biri yaşıyormuş dersin diye...

Buraya geleli tam olarak 4 ay oluyor.4aydır sende misafir kalıyoruz aslında.Kalıyoruz diyorum çünkü benle beraber seni sevmeden seni yaşamak zorunda kalan benim gibi birçok insan barındırıyorsun.

Hergecen bir olay be İstanbul'um..
Hergünün Allah'ın cezası şikayetlerimi içime atıp elim mecbur seni yaşamaya devam ediyorum.
Belki siktir git be adam ozaman diyeceksin..
Denemedim mi sanıyorsun be adam?
Denemedik mi?
Her şehrime gittiğimde senden kurtuldum diye derin nefes alıyorum.2 güne kalmaz seni özlüyorum be Allah'ın cezası şehir...
Sende bizi seni bağlayan birşey var..Eski sevgililerim öpüşleri,ilk heyecanlarım,ilk gözyaşlarım..
Herneyse koca adam...Sen bilirsin,bu da senin işin değil mi be adam?
Hergün birinin önüne fırsat koyup birinin önüne Allah'ın cezası kötülüklerini koymak?

Sana teşekkür etmeden bitiremeyeceğim bu yazıyı..
Teşekkür ederim İstanbul!
Neden mi?
Bana Yasemin'i verdiğin için...
Yollarımızı kesiştirdiğimiz için...
Biliyor musun o da sevmiyor seni biliyorum...
Ailem'de sevmiyor..
Ne Buğra seviyor seni ne Gökhan ne Yusuf ne Emir!!!!
Hepsi sana kızgın be adam...
Neden bu öfke İstanbul!
Hergün taksicilerden senin adına özür diliyorum içimden...
Hergün senden nefret edip gece yatarken sana şükrediyorum...
Ne yaparsan yap!Seni SEVİORUZ!!!!

Hiç yorum yok:

Bizi İzleyenler.teşekkür edilesi insanlar

Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, beyoğLu, Türkiye
Merhabalar.. 4-5 kişinin hazırladığı iç dökmeye yarayan yazılar'a hoşgeldiniz...